Для багатьох колекціонерів, які спеціалізуються на збиранні, оцінці або відновленні предметів старовини, звичайні побутові предмети можуть мати величезну цінність. Особливо це стосується іноземних колекціонерів, які втратили зараз можливість відвідувати країну для відвідування блошиних ринків або невеликих антикварних крамниць. У зв’язку з цим у каталозі Monitex різко злетіли ціни на деякі товари, адже їх купівля стала можливою з-за кордону.
Підготовка до продажу
Практично у кожної людини є невелика кількість предметів старовини, часів СРСР або Царської епохи. Найчастіше ці предмети дістаються під час продажу нерухомості або залишаються у спадок після бабусь і дідусів, які дбайливо зберігали нажите майно з часів своєї молодості. Цінність для колекціонера можуть становити елементи декору та інтер’єру, рукописні картини, книжки, церковне приладдя та багато іншого. Усе те, що припадає пилом “у комірчині”, може мати величезну цінність для обізнаної людини.
Природно, далеко не кожен предмет можна швидко і дорого продати.
Від моменту знахідки до продажу зазвичай минає певний час, за який власнику потрібно встигнути виконати деякі обов’язкові дії:
- Оцінити предмет.
- Визначитися зі способом його реалізації.
- Підготувати його до продажу.
- Дочекатися здійснення угоди.
Завдяки сервісу Monitex експертну оцінку з подальшим викупом або розміщенням на аукціоні можна здійснювати в одному місці.
Як продати предмети старовини
Перед власником цінності завжди стоїть вибір у методі її реалізації. Хтось намагається продати його за максимальною ціною самостійно, але це, як правило, призводить до обману з боку покупця і втрати предмета торгів. Для інших мета максимально швидко отримати гроші – основне завдання. Здати антикваріат, книги, монети, медалі або інші товари під подальшу реалізацію ви можете безпосередньо оцінювачу.
По-справжньому цінні та рідкісні знахідки найкраще реалізувати через аукціони, на яких покупці в режимі реального часу підніматимуть вартість. Часом лоти можуть піти вдвічі або втричі вищими за ринкову вартість за умови максимальної зацікавленості відвідувачів і участі людей з різних країн. Який з методів обрати – питання індивідуальне, і на нього можуть відповісти тільки експерти Монітекс, які мають величезний досвід роботи з цінностями різних типів.