PBN-сайти: чи варто використовувати мережу сателітів для просування?®

Просування сайтів є комплексною послугою, яка включає величезну кількість інструментів і способів.  Створення PBN-сайтів також є частиною цього процесу. Багато експертів підтверджують високу ефективність цього. Наприклад, співробітники агентства Links-Stream https://links-stream.pro/pbn/  відзначають збільшення конверсії внаслідок його використання. Але є також фахівці, які сумніваються в ефективності PBN.  Давайте розберемося, хто ж із них має рацію.

З яких сайтів створюються PBN?

Для початку варто розібратися з метою використання таких ресурсів. Вони створюються спеціально для пошукового просування однієї або кількох компаній. Безпосередньо на них розміщуються посилання на ці бренди. По суті, такі сайти є надійними та контрольованими майданчиками, які ідеально підходять для формування маси посилань.

Особливість їх у тому, що вони належать до однієї мережі. Але цей факт ретельно ховається від пошукових систем. Фахівці подають їх як самостійні одиниці, які ніяк не пов’язані між собою. Відмінно замасковані ресурси сприяють підвищенню довіри до ресурсу, що просувається, а також роблять його більш впізнаваним.

PBN-сайти є спеціальними майданчиками. Вони поділяються на 3 категорії:

  • дропи (відновлені сайти);
  • придбані ресурси;
  • міні-платформи.

Перший варіант — це вільні інтернет-ресурси, у яких не продовжено домен. Зазвичай вони характеризуються наявністю гідних показників SEO, історії, а також зворотних посилань. Їх можна легко знайти в Інтернеті. Для цього варто виконати аналіз «битих» донорських посилань, у каталогах сайтів-реєстраторів, а також за допомогою прямого пошуку у видачі.

Куплені ресурси — це звичайні сайти, які мають схожу тематику. У них також простежуються оптимальні SEO-показники, а також є історія. Щоб використовувати їх для просування, необхідно оптимізувати текстове наповнення, а потім розставити посилання на майданчик, що просувається. 

Міні-платформи зазвичай створюються через платні конструктори або безкоштовні ресурси.

Для яких ресурсів варто використовувати метод PBN-сітки?

Багато клієнтів хочуть не просто вибрати конкретний метод просування, а ще й дізнатися про його ефективність для конкретного виду бізнесу. PBN-сайти в цьому плані є досить універсальними. Їх можна сміливо використати власникам наступних ресурсів:

  • інтернет-магазинів;
  • блогів;
  • компаній, що надають послуги.

По суті будь-який підприємець, який працює у сфері e-commerce, може оцінити високий рівень ефективності зазначеного методу. При грамотному налаштуванні результати не забаряться.

Чому варто вибрати закриту PBN-сітку?

Деякі експерти сумніваються у результативності зазначеного методу, оскільки припускають бан від пошукових систем. Але потрібно розуміти, що налаштована професіоналами сітка PBN-сайтів ніяк не підпадає під заборони. Навпаки, ресурси забезпечують низку переваг:

  • можливість додавання, зміни та видалення контенту у будь-який час на кожному ресурсі;
  • максимально якісна подача посилань;
  • повна відповідність за тематикою.

Особливо цінується повний контроль над цілою мережею сайтів, які посилаються на ресурс, що просувається. У цьому випадку фахівець може налаштувати все на максимальну ефективність та скоригувати наповнення під конкретну стратегію.

У цьому випадку гарантується вищий трафік, ніж у разі розміщення посилань на сторонніх неконтрольованих майданчиках. Щоб оцінити всі переваги, потрібно обов’язково обирати лише професіоналів своєї справи. Тільки досвідчені фахівці зможуть грамотно збудувати PBN-сітку, яка стане авторитетним джерелом для пошукових систем.

Похожие новости

Новий чи контрактний двигун: що обрати? ®

Що очікує гральний бізнес: прогнози на 2025-й рік ®

Як підібрати оперативну пам’ять для ПК з урахуванням майбутніх оновлень ®

Ми використовуємо cookies! Читати більше