Пильовик амортизатора у магазині UKR PARTS: великий асортимент та доступні ціни®

technician repairs automobile shock absorbers with soft-focus and over light in the background

Амортизатор для автомобіля складається з кількох компонентів, які доповнюють один одного та гарантують нормальну роботу всього вузла. Особливу увагу варто звернути на пильовик, який забезпечує захист між штоком та сальником, попереджаючи потрапляння туди бруду, пилу, болота та води. При поломці пильовика функція захисту мінімальна, що призводить до швидкого зносу та поломки амортизатора.

Основою виробництва захисного компонента є гума чи мікропористий поліуретан. Це створює гнучкість та необхідну амортизацію. Під час чергової діагностики потрібно перевірити пильовики амортизаторів, їх розміщення та стан, а при необхідності замінити. Набагато дешевше купити цей компонент, ніж у майбутньому витрачати гроші на амортизатор або всю стійку.

Ознаки зносу та поламки пильовика

Гумові елементи при дефектах не підлягають ремонту, тому заміна обов’язкова. Найчастіше на необхідність заміни пильовика говорять загальні причини, коли потрібно також замінити амортизатор:

  • сильний хрускіт у районі підвіски під час їзди;
  • автомобіль сильно коливається на високих швидкостях;
  • збільшився гальмівний шлях;
  • візуально на деталі видно знос.

Це недорога запчастина, тому можна придбати оригінальні вироби. Ознайомитись з пропозиціями найзручніше тут https://ukrparts.com.ua/category/piljnik-amortizatora/c-229/, де є велика кількість рішень від різних виробників. Допомогу у детальному аналізі пропозицій та якісному підборі запропонують консультанти магазину.

Важливо ще й провести правильну заміну, а для цього слід звертатися до професіоналів своєї справи. Вони розберуть стійку і проведуть візуальний огляд, обов’язково змажуть усі компоненти під час зворотного збирання, а також дадуть рекомендації щодо подальшої експлуатації авто.

Скільки служать пильовики?

Пильовики рекомендується міняти кожні 20-30 тисяч кілометрів пробігу. Деякі рекомендують робити це раз на рік, незважаючи на його функціональність та зовнішній вигляд. Також його потрібно перевіряти кожні півроку на цілісність, а якщо умови експлуатації автомобіля складні, то взагалі раз на 2-3 місяці.

Найчастіше з’являються злами та тріщини, які є результатом впливу пилу, бруду та частинок асфальту. Температурні перепади можуть також вплинути. Іноді пильник просто зіскакує зі свого робочого місця, що не дозволяє створити нормальний захист для штока амортизатора.

Похожие новости

Новий чи контрактний двигун: що обрати? ®

Що очікує гральний бізнес: прогнози на 2025-й рік ®

Як підібрати оперативну пам’ять для ПК з урахуванням майбутніх оновлень ®

Ми використовуємо cookies! Читати більше