Рік тому, після початку повномасштабної війни, відновили роботу 12 центрів надання адміністративних послуг міста Харкова.
Під час обстрілів міста п’ять центрів було пошкоджено, три з них уже відремонтовані. Зараз у ЦНАП надають 204 послуги, тоді як у травні минулого року їх було лише 22.
За цей рік громадяни отримали півмільйона послуг. З 24 лютого 2022 року було опрацьовано понад 14 тис. електронних звернень, що надійшли через соціальну мережу «Facebook», месенджер «Telegram» та на електронну пошту. Адміністратори ЦНАП надали 240 тис. консультацій, а оператори кол-центру дали 220 тис. відповідей.
Крім того, були впроваджені нові послуги, зумовлені реаліями воєнного часу: реєстрація інформаційного повідомлення про пошкоджене та знищене нерухоме майно; прийом повідомлення від власників житла про безоплатне розміщення ВПО; прийом заявок на отримання грошової допомоги ООН (Гімназійна набережна, 26).
ЦНАП працюють п’ять днів на тиждень, з 8:00 до 16:00.