Після початку повномасштабного російського вторгнення в Україну, протягом 2022 – 2023 років, Харківська ОДА (ОВА) витратила 8,23 млн. грн на висвітлення своєї діяльності в ЗМІ, на виготовлення та друк різноманітних фотоальбомів, виготовлення відеоматеріалів, фотоматеріалів, а також на послуги з графічного дизайну. З них – більше 5 млн. грн. – на висвітлення своєї діяльності в засобах масової інформації. Переважну більшість коштів сплатили на рахунки ТОВ “Маркетинг ЮА” з Києва. Про це стало відомо з системи публічних фінансів, повідомляє Харківський антикорупційний центр.
Нещодавно, в системі публічних закупівель “ProZorro”, з’явилась минулорічна закупівля саме на 4 млн. грн., в якій було укладено договір від 19 травня 2022 року між Харківською ОДА та ТОВ “Маркетинг ЮА” щодо маркетингових послуг на 2022 рік. Саме стільки в 2022 році і перерахувала ХОВА цій фірмі за висвітлення своєї діяльності в ЗМІ. Ще 100 тис .грн. на рахунки цієї фірми ХОВА в 2022 році перевела за послуги з виготовлення інформаційної поліграфічної продукції.
В 2023 році вже 780,75 тис. грн. ХОВА заплатила на рахунки ТОВ “Маркетинг ЮА” за висвітлення та розповсюдження інформації про свою діяльність в електронних засобах масової інформації та інших ЗМІ.
За інформацією громадської організації “ОПОРА”, під час передвиборчої кампанії в 2021 році на позачергових виборах Харківського міського голови, ТОВ “Маркетинг ЮА” отримало декілька тисяч доларів за рекламу на Facebook-сторінці “Первый свободный”. Рекламні дописи стосувалися піару кандидатів у мери Харкова – Михайла Добкіна та Дмитра Мариніна, а також критики місцевої влади та особисто на той момент в.о. Харківського міського голови Ігоря Терехова.
Через ТОВ “Маркетинг ЮА” опоненти Ігоря Терехова розпочали працювати навіть раніше, ніж офіційно розпочалась передвиборча кампанія. Ще в червні 2021 року проплатили рекламу 14 публікацій і абсолютно всі дописи стосувались критики Ігоря Терехова зі звинуваченнями у корупції при реконструкції зоопарку, використання бюджетних коштів заради власного піару, земельних махінаціях і т.д.
Також ТОВ “Маркетинг ЮА” протягом 2021-2023 роки отримав декілька мільйонів гривень від Департаменту інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю Полтавської облдержадміністрації за інформаційні послуги SMM, SO (SEO) та їх розміщення в електронних ЗМІ; за створення та поширення інформації, авторських матеріалів про свою діяльність в загальноукраїнських ЗМІ, в мережі Інтернет; за організацію та проведення прес-конференцій; за друк та розповсюдження інформаційних брошур, створення аудіороліків; за послуги з графічного дизайну.
Керівником та власником ТОВ “Маркетинг ЮА” є Ігор Шаповалов. До липня 2020 року власниками фірми були Антоніна Яременко (також була і керівником фірми) та Марина Січкарчук.
Крім цього, в грудні 2022 року Харківська ОДА (ОВА) заплатила 400 тис. грн. на рахунки ТОВ Діджитал Системс” з Києва щодо виготовлення та розміщення фотоальбому “Хроніки звільненої Харківщини. Власником та керівником фірми є Анастасія Рокицька. Ще 350 тис. грн. цій фірмі перерахували за створення та друк фотоальбому “Хроніки руйнувань Харківщини”; 200 тис. грн. за інформаційний бюлетень “Харківщина – це Україна”; 850 тис. грн. за послуги з графічного дизайну та розповсюдження інформації про діяльність ХОВА в ЗМІ. Всього – 1,8 млн. грн.
І нарешті, 1,55 млн. грн. від Харківської ОВА в 2022-2023 роках, після повномасштабного вторгнення росії в Україні, отримало ТОВ “Регіональні новини” (“REGIONEWS”) щодо створення відеоматеріалів, друку фотоінформації, проведення соц.опитування та аналіз громадської думки (на соц.опитування було витрачено 300 тис. грн.) та послуг з графічного дизайну. Власником цієї ТОВ є Тетяна Панченко з реєстрацією в АР Крим, а директором – Ольга Шаповалова. З “ТОВ “Регіональні новини”, як і з ТОВ “Маркетинг ЮА”, під час передвиборчої кампанії на позачергових виборах Харківського міського голови в 2021 році співпрацював кандидат у мери Михайло Добкін.