Оператор зв’язку Київстар, станом на 11:00 18 грудня, відновив доступ до послуг SMS, зокрема в міжнародному роумінгу.
Про це повідомила пресслужба компанії, пише Кореспондент.
Зазначається, що клієнтам також доступні послуги голосового зв’язку, мобільна передача даних, послуга Домашнього інтернету. Розпочато відновлення доступу до послуг M2M для бізнес-клієнтів.
У компанії додали, що в деяких населених пунктах, зокрема в Києві, все ще виникають локальні труднощі з доступністю Домашнього інтернету.
Для якнайшвидшого відновлення роботи послуги залучено весь наявний персонал, зокрема з інших регіонів і областей. Технічні роботи відбуваються поступово, з дотриманням усіх вимог безпеки.
У Київстар нагадали, що якщо SIM-картка не реєструється в мережі, необхідно перезавантажити телефон або ввімкнути та вимкнути “авіарежим”. Крім того, допомагає вибір мережі у налаштуваннях телефону.
Як повідомляється, нарахування бонусів і компенсацій абонентам, які не могли користуватися послугами зв’язку через хакерську атаку, буде здійснено лише після повної стабілізації роботи мережі та запуску всіх послуг.