Профспілки допоможуть ЗМІ у переговорах з укладання редакційних угод

– Ми не плануємо докорінно міняти правила гри, які склалися в середині редакцій, – пояснив Сергій Гузь, голова Незалежної медіа-профспілки України. – Але події минулого року засвідчили, що без певного порозуміння і угоди між журналістами та власниками ЗМІ працювати з дотриманням професійних стандартів дуже важко. Існує реальна загроза, що в цей процес можуть втрутитися органи влади, через законодавчі зміни або судову практику. Тоді як ми відстоюємо право медіа-середовища самостійно вирішувати ці проблеми. В цьому, на мій погляд, мають бути зацікавлені не тільки журналістські колективи, але й власники та топ-менеджмент ЗМІ.

Особливої актуальності врегулювання інформаційних відносин у трикутрику журналіст-менеджмент-власник та закріплення правил гри всередині редакцій набувають напередодні парламентських виборів-2006. Публічне декларування прозорої редакційної політики дасть змогу журналістам почуватися більш захищеними від тиску менеджменту, а власникам – усунути можливість впливу на інформаційну політику видання з боку політичних сил.

Нова ініціатива підтримана Комісією з журналістської етики, громадською організацією „Телекритика” та Національною спілкою журналістів Великобританії та Ірландії. Передбачається проведення серії тренінгів та консультацій щодо впровадження фіксованих правил редакційної політики, розрахованих як на журналістів, так і на власників ЗМІ. В якості консультантів будуть залучатися вітчизняні та британські медіа-фахівці. Проект став можливим завдяки підтримки Посольства Великобританії в Україні.

Редакції, які мають намір укласти угоди про редакційну політику у своїх ЗМІ, просимо звертатися за додатковою інформацією до Незалежної медіа-профспілки України за тел. (044) 537-20-03, info@profspilka.org.ua.

Київська незалежна медіа-профспілка

03150, вул. Велика Васильківська, 54, кв. 1

тел. (044) 537-20-03, факс 289-71-97,

8-050-310-44-41

www.profspilka.org.ua

Ми використовуємо cookies! Читати більше