“РИМ” – назва, нового будівельного гіпермаркету, який відкрився у Харкові, означає – ремонт, інструменти, матеріали. Сьогодні будівельний бум набуває великих масштабів, і це сприяє появі саме таких гіпермаркітів.
Валерій Кононов, голова Київської райради:
“Магазин и новый и нужный и место, я считаю, правильно подобрано и впечатление ещё положительное от того, что тот ассортимент который здесь есть, будет очень нужным нашим жителям и района и города в целом.”
Додаткові послуги, безкоштовна доставка в межах міста, асортимент близько п’ятдесяти тисяч найменувань товарів.
Дар’я Дмитрієва, маркетолог будівельного гіпермаркету “РИМ”:
“Мы ориентированы на декор и на людей, которые сами делают дома ремонт, делают, так скажем, своими руками.”
Юрій Колесніков, директор будівельного гіпермаркету “РИМ”:
“Мы прикладываем максимум усилий, чтобы покупатель уходя из нашего магазина был доволен своими покупками и обслуживанием.”
Новий формат гіпермаркету – це ще й новий підхід до умов роботи персоналу.
Сергій Пономаренко, продавець будівельного гіпермаркету “РИМ”:
“Хорошие условия труда, социальный пакет, достойная заработная плата, отличное отношение руководства.”
З моменту відкриття “РИМ” радує своїх покупців знижками. Десять відсотків на всі покриття для підлоги, асортимент яких на сьогоднішній день найбільший не тільки в Харкові, а й у Східній Україні. Акція стартує з дня відкриття і триватиме впродовж десяти днів.
Наталія, покупець:
“Ассортимент очень большой, ну вот уже с первыми покупками идём домой.”
Андрій, покупець :
“С таким ассортиментом будем заезжать сюда частенько.”
Відкриття “РИМу”, яке відбулося десятого листопада, було особливо урочистим. Сюрпризом для всіх став святковий феєрверк.
Анжела Сушко
Підписуйтесь на Telegram-канал “Новини АТН”