У системі «Нової пошти» стався збій

Зранку 19 липня користувачі київських Телеграм-каналів повідомляли, що у столичних відділеннях «Нової пошти» не було можливості ані відправити, ані забрати посилку. Як повідомили в компанії, у звʼязку з деякими програмними оновленнями стався технічний збій в роботі системи з обслуговування клієнтів «Нової пошти».

Про це повідомили в офіційному Телеграм-каналі «Нової пошти».

«Причини вже зʼясовані. Роботу буде відновлено найближчим часом. Як тільки піднімемось – обовʼязково проінформуємо», – йдеться в повідомленні.

Похожие новости

«Нова пошта» вийшла на ринок Нідерландів: доставки з України – від чотирьох днів

З 1 жовтня «Нова пошта» підвищує тарифи на доставлення

«Нова пошта» повідомила про відновлення роботи

Ми використовуємо cookies! Читати більше