За відмову заблокують рахунок: як банки актуалізують персональні дані підприємців

Національний банк України встановив вимогу для банків актуалізувати особисті дані своїх клієнтів, перевірити їхню правдивість, а також отримати більше інформації про джерела та призначення коштів клієнтів.

Постановою НБУ №65 «Про затвердження Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», актуалізація даних є необхідною для впровадження фінансового моніторингу, який включає аналіз фінансових операцій з метою виявлення можливих випадків відмивання коштів та ухилення від сплати податків, повідомляє Судово-юридична газета.

Банки повинні актуалізувати дані клієнтів відповідно до таких строків:

  • Найменше один раз на рік, якщо є високий ризик у справлянні бізнесу з клієнтом.
  • Найменше один раз на три роки, якщо ризик у справлянні бізнесу з клієнтом середній.
  • Найменше один раз на п’ять років в інших випадках, якщо немає підозри.

Всі українські банки зобов’язані проводити актуалізацію даних фізичних осіб-підприємців.

Якщо клієнт відмовляється від актуалізації або не виконує це у встановлений термін, його рахунок може бути заблокований.

Банк повідомляє клієнтів про необхідність актуалізації шляхом повідомлень в мобільному банкінгу або листом зі зазначенням дедлайну для цього процесу.

Наприклад, клієнти ПриватБанку можуть актуалізувати свої дані, зайшовши в веб-версію «Приват24 для бізнесу» та вибравши пункт «Анкета».

Далі – відповісти на ряд запитань, що стосуються їхнього статусу ФОП, розпорядження коштами, діяльності підприємства, джерел надходження коштів тощо.

Похожие новости

Нацбанк почав вилучати старі банкноти номіналами 50 та 200 гривень

«Слава Україні! Героям слава!»: на гривнях з’явиться патріотичне гасло України

НБУ із серпня вилучатиме з обігу банкноти 500 грн

Ми використовуємо cookies! Читати більше