У людей з інвалідністю, які користуються кріслом колісним та живуть у Києві або ж передмісті, з‘явилася можливість безперешкодно пересуватися на спеціально оснащених авто. Новий клас таксі «інклюзивний» запустив онлайн-сервіс виклику авто Uklon за підтримки Mastercard та MacPaw, повідомляється у каналі Олена Зеленської.
У таки автомобілях є підіймач, рампа та паски безпеки, аби закріпити крісло. Важливо, що поїздки виконують водії, які пройшли тренінг від Доступно.UA зі взаємодії із людьми з порушеннями опорно-рухового апарату. Також проєкт підтримав Український ветеранський фонд Мінветеранів, партнер компанії серед ветеранів, ветеранок та їхніх родин.
Uklon та Mastercard є новими учасниками нашої спільноти «Бізнес без бар’єрів», що наразі налічує 22 компанії. Буквально наприкінці березня зустрічалися розширеним колом з учасниками спільноти, аби обговорити, як можемо посилити роботу в напрямку безбар‘єрності під час війни. І ось вже маємо чудовий приклад — сподіваюся, тестова версія цього проєкту завершиться масштабуванням на інші регіони.
Якщо ви прагнете зробити безбар’єрність невід’ємною частиною своєї корпоративної культури, зрозуміти, як бізнесу бути соціально корисним у воєнний час — усі відповіді та надихаючі кейси є на порталі Дія у розділі «Бізнес без бар’єрів».
Бо ж цей проєкт, як і інші, що реалізовані українськими компаніями, — не лише про зручність, про фізичну можливість. Він про гідний спосіб життя, який маємо забезпечити кожному українцю. Про людяність, з якою маємо будувати свої бізнеси. Власне, про той цивілізований світ, який зараз відстоюємо на усіх фронтах.
«Без бар’єрів» – ініціатива, спрямована на створення рівних можливостей для всіх українців. Навколо неї згуртувались великі українські та міжнародні компанії, щоб усувати бар’єри у доступі до роботи, сервісів, послуг для усіх без виключення, зокрема й людей з інвалідністю, літніх людей, батьків з маленькими дітьми, молоді тощо.
Підписуйтесь на Telegram-канал “Новини АТН”