Маркетингова стратегія: навіщо потрібна й де замовити ®

Автор Галина Шподарева

Маркетингова стратегія: навіщо потрібна й де замовити

Маркетингова стратегія — це покрокова інструкція для розвитку бізнесу, спрямована на його масштабування та реалізацію комерційних планів. Вона може охоплювати діяльність компанії в цілому чи окремі напрями її роботи, наприклад виробництво, просування товарів або побудову процесів усередині підприємства. Розроблення маркетингової стратегії є невіддільною частиною розвитку будь-якого бізнесу.

Головні завдання маркетингової стратегії

Без планування будь-які маркетингові заходи компанії будуть хаотичними й малоефективними. Стратегія допомагає спрямувати зусилля в правильному напрямі та оптимізувати робочі процеси.

Грамотно складена маркетингова стратегія допомагає розв’язати такі важливі завдання:

  • Точніше визначити цільову аудиторію. Маркетингова стратегія завжди передбачає глибоке вивчення ЦА та ухвалення рішень щодо подальшого просування з урахуванням її особливостей.

  • Підвищити конкурентоспроможність. Однією з ключових ланок маркетингової стратегії є визначення наявних і створення нових конкурентних переваг. Дієві заходи для підвищення конкурентоспроможності компанії — це розроблення нових продуктів, розширення асортименту, ребрендинг тощо.

  • Ефективніше розвивати бренд. Тут ідеться насамперед про логотип, слоган, фірмові кольори та інші унікальні елементи, що виділяють компанію на тлі конкурентів. Робота з візуалом і підвищення впізнаваності бренду є важливою частиною маркетингової стратегії.

  • Збільшувати продажі. Наявність грамотної стратегії допомагає постійно розширювати бізнес, залучати клієнтів, продавати більшу кількість товарів або послуг. Цього можна досягти шляхом розроблення нових продуктів, поліпшення якості обслуговування, зниження цін тощо.

  • Виходити на нові ринки. Це може бути як інший регіон усередині країни, так і зовсім інші країни.

До того ж реалізація маркетингової стратегії часто допомагає поліпшити стосунки з клієнтами (наприклад, завдяки впровадженню програми лояльності), а збільшення кількості лояльних клієнтів спричиняє підвищення продажів та зростання прибутків компанії.

Етапи створення маркетингової стратегії

Розроблення маркетингової стратегії відбувається послідовно: на першому етапі проводиться аналіз ринку, конкурентів і бізнес-процесів компанії, на другому — визначаються найближчі дії та плануються необхідні зміни, на третьому — контролюється ефективність впроваджуваних заходів, а в разі потреби маркетингова стратегія оновлюється.

Довірити створення маркетингової стратегії краще професіоналам — фахівцям агенції Guild of Marketing. Тут знають, як зробити ваш продукт (послугу) незамінним і бажаним для цільової аудиторії, та гарантовано допоможуть вашій компанії досягти гарних результатів.

Підписуйтесь на Telegram-канал “Новини АТН”

Ми використовуємо cookies! Добре Читати більше