Маркетингова стратегія: навіщо потрібна й де замовити
Маркетингова стратегія — це покрокова інструкція для розвитку бізнесу, спрямована на його масштабування та реалізацію комерційних планів. Вона може охоплювати діяльність компанії в цілому чи окремі напрями її роботи, наприклад виробництво, просування товарів або побудову процесів усередині підприємства. Розроблення маркетингової стратегії є невіддільною частиною розвитку будь-якого бізнесу.
Головні завдання маркетингової стратегії
Без планування будь-які маркетингові заходи компанії будуть хаотичними й малоефективними. Стратегія допомагає спрямувати зусилля в правильному напрямі та оптимізувати робочі процеси.
Грамотно складена маркетингова стратегія допомагає розв’язати такі важливі завдання:
Точніше визначити цільову аудиторію. Маркетингова стратегія завжди передбачає глибоке вивчення ЦА та ухвалення рішень щодо подальшого просування з урахуванням її особливостей.
Підвищити конкурентоспроможність. Однією з ключових ланок маркетингової стратегії є визначення наявних і створення нових конкурентних переваг. Дієві заходи для підвищення конкурентоспроможності компанії — це розроблення нових продуктів, розширення асортименту, ребрендинг тощо.
Ефективніше розвивати бренд. Тут ідеться насамперед про логотип, слоган, фірмові кольори та інші унікальні елементи, що виділяють компанію на тлі конкурентів. Робота з візуалом і підвищення впізнаваності бренду є важливою частиною маркетингової стратегії.
Збільшувати продажі. Наявність грамотної стратегії допомагає постійно розширювати бізнес, залучати клієнтів, продавати більшу кількість товарів або послуг. Цього можна досягти шляхом розроблення нових продуктів, поліпшення якості обслуговування, зниження цін тощо.
Виходити на нові ринки. Це може бути як інший регіон усередині країни, так і зовсім інші країни.
До того ж реалізація маркетингової стратегії часто допомагає поліпшити стосунки з клієнтами (наприклад, завдяки впровадженню програми лояльності), а збільшення кількості лояльних клієнтів спричиняє підвищення продажів та зростання прибутків компанії.
Етапи створення маркетингової стратегії
Розроблення маркетингової стратегії відбувається послідовно: на першому етапі проводиться аналіз ринку, конкурентів і бізнес-процесів компанії, на другому — визначаються найближчі дії та плануються необхідні зміни, на третьому — контролюється ефективність впроваджуваних заходів, а в разі потреби маркетингова стратегія оновлюється.
Довірити створення маркетингової стратегії краще професіоналам — фахівцям агенції Guild of Marketing. Тут знають, як зробити ваш продукт (послугу) незамінним і бажаним для цільової аудиторії, та гарантовано допоможуть вашій компанії досягти гарних результатів.
Підписуйтесь на Telegram-канал “Новини АТН”