У системі «Нової пошти» стався збій

Автор Галина Шподарева

Зранку 19 липня користувачі київських Телеграм-каналів повідомляли, що у столичних відділеннях «Нової пошти» не було можливості ані відправити, ані забрати посилку. Як повідомили в компанії, у звʼязку з деякими програмними оновленнями стався технічний збій в роботі системи з обслуговування клієнтів «Нової пошти».

Про це повідомили в офіційному Телеграм-каналі «Нової пошти».

«Причини вже зʼясовані. Роботу буде відновлено найближчим часом. Як тільки піднімемось – обовʼязково проінформуємо», – йдеться в повідомленні.

У системі «Нової пошти» стався збій 7

Підписуйтесь на Telegram-канал “Новини АТН”

Ми використовуємо cookies! Добре Читати більше