«Пошкодження на комунікаціях практично завжди усуваємо в день заявки», – «Харківводоканал»

Автор Геннадій Семенов

Бригади управління з технічного обслуговування внутрішньобудинкових систем КП «Харківводоканал» з початку року виконали понад 13 тис. звернень харків’ян з усунення нештатних ситуацій на комунікаціях.

Зокрема, близько 1 тис. заявок комунальники відпрацювали за минулий тиждень, повідомляє міськрада.

Як повідомив заступник директора комплексу «Харківводовідведення» Олексій Кучеревський, як і раніше, 90% термінових ремонтів складають засмічення у каналізаційних трубопроводах, які створюють самі мешканці.

«Пошкодження на комунікаціях практично завжди усуваємо в день заявки», - «Харківводоканал» 7

«Пошкодження на комунікаціях відпрацьовуємо насамперед і практично завжди усуваємо в день заявки. Також продовжуємо всі заплановані масштабні заміни трубопроводів та обладнання. На сьогодні технічно зношені мережі вже оновили у 14 будинках, за сімома адресами продовжуємо капітальні ремонти. Зокрема, на проспектах Тракторобудівників і Слави, вулицях Волонтерській, Вокзальній, бульварі Івана Каркача», – зазначив Олексій Кучеревський.

«Пошкодження на комунікаціях практично завжди усуваємо в день заявки», - «Харківводоканал» 9

Наприклад, у Слобідському районі напередодні комунальники переклали 60 м системи холодної води на проспекті Льва Ландау. На черзі – реконструкція каналізаційного трубопроводу в Садовому проїзді.

Підписуйтесь на Telegram-канал “Новини АТН”

Ми використовуємо cookies! Добре Читати більше