Соціально відповідальна реклама азартних ігор: фахівці розповіли, як розрізняти ліцензованих та нелегальних операторів ринку ®

Автор Галина Шподарева

Якщо Україна має наміри розвивати сферу азартних ігор і хоче, щоб вона стала повноцінною складовою світового цивілізованого ринку гемблінгу, вкрай важливим є дотримання принципів соціально відповідальної гри. На сьогодні одне з найважливіших завдань в цьому напрямку — посилення контролю над рекламною діяльністю операторів азартних ігор. Наразі особлива увага державної влади приділена саме посиленню механізмів контролю за порушеннями законодавства в гральній сфері, що позитивно оцінюється експертами.

Як регламентується рекламна діяльність у сфері гемблінгу

Онлайн-казино привертають увагу користувачів, пропонуючи бездепозитні бонуси, фріспіни, моментальне виведення виграшів https://oblrada.net/casino/momentalniy-vyvod. Однак далеко не завжди вони дотримуються при цьому законодавчих вимог.

Якщо ще донедавна не було чіткого розуміння, хто конкретно з державних органів відповідає за розповсюдження реклами у сфері азартних ігор, то в травні ВРУ уточнила цей момент. Зокрема, був прийнятий законопроєкт, що передбачає внесення змін до Закону України «Про рекламу». Згідно з даним документом, вже з 2 жовтня 2023 року саме КРАІЛ отримає повноваження контролювати дотримання вимог законодавства у сфері реклами, а також право накладати на порушників фінансові санкції. Розмір штрафу становитиме 300 мінімальних заробітних плат, що на сьогодні рівноцінно 2 мільйонам гривень. Більше про цю та інші новини ігрової індустрії України читайте на порталі oblrada.net.

КРАІЛ вже рекомендує рекламодавцям, виробникам та розповсюджувачам реклами переглянути свої продукти на відповідність закону. Зокрема, на сьогодні вимоги такі:

  • часові обмеження — трансляція реклами спонсорів, торгового знака або бренду організатора азартних ігор на радіо та телебаченні дозволена транслювати з 6 до 23 години;
  • рекламодавці зобов’язанні повідомляти про ризики втрати коштів та розвитку лудоманії;
  • вимоги до зовнішньої реклами. Для прикладу, 30-40% площі білборда має займати інформація про спонсора, а решту — про торговий знак;
  • забороняється спрямовувати рекламу на такі групи населення, як неповнолітні, малозабезпечені, особи, хворі на психічні розлади тощо.

Реклама — той момент, який одразу демонструє справжнє обличчя оператора азартних ігор, допомагає швидко відрізнити ліцензованих та нелегальних організаторів. І, на думку експертів, компанії, що порушують законні вимоги, підставляють весь ринок гемблінгу, погіршують імідж реформи легалізації. Не дивно, що держава жорстко боротиметься з подібними порушеннями.

➖➖➖➖➖➖➖

*Участь в азартних іграх може викликати ігрову залежність. Дотримуйтесь правил (принципів) відповідальної гри.

Підписуйтесь на Telegram-канал “Новини АТН”

Ми використовуємо cookies! Добре Читати більше