Національний центр оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій (НЦУ) видав рішення, спрямоване на покращення якості надання послуг мобільного зв’язку та доступу до мережі Інтернет в умовах тривалого відключення світла.
Про це повідомляє Державна служба спеціального зв’язку та захисту інформації України.
Зокрема, йдеться про наступне:
- Забезпечити мобільний зв’язок та доступ до Інтернету протягом 10 годин після відключення.
- Забезпечити роботу оперативно-диспетчерських служб, що приймають та обробляють екстрені виклики за номерами 101,102,103,104 та 112, протягом 72 годин після відключення.
- Забезпечити об’єкти інфраструктури, що забезпечують зв’язок, пересувними електрогенераторними чи акумуляторними установками на перші 72 години роботи.
Для забезпечення відповідного рівня якості послуг у разі відсутності електроживлення, передбачено поетапне виконання завдань у часі, з досягненням 100% показників до 1 лютого 2025 року.
Підписуйтесь на Telegram-канал “Новини АТН”